Abril 2010. El arpista ciego

EL ARPISTA CIEGO
Terenci Moix
Booket
Origen: Compra llibreria Altair – 5€

Damunt el meu cap pesa un llosa terrible... sempre he volgut que m'agradessin els llibres d'en Terenci Moix i, malgrat que n'he llegit algun, no logro que m'agradi... Em sap un greu terrible deixar llibres sense acabar de llegir i, malgrat això, la major part de vegades que això m'ha succeït ha coincidit amb aquest autor. Però sóc increíblement tossuda i, tal com em va passar amb en Naguib Mahfuz, sé que acabaré trobant un llibre d'en Terenci Moix que em captivarà. S'agrairia qualsevol suggeriment.

Aquest llibre me'l vaig endur al viatge a Marrakech pel seu petit format i, la veritat, mentre el llegia em va semblar entretingut, la recreació en els personatges és magistral i les situacions absolutament demencials. S'ambienta en l'edat d'or egípcia, en l'Imperi Nou durant el regnat de Tutankamon i, a mi, qualsevol "cosa" que parli d'Egipte ja em sembla excusa suficient per dedicar-li la meva atenció. Però el vaig abandonar sense acabar a la tornada del viatge. Queda a la meva consciència.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Cada comentari és un motiu més per continuar amb aquest bloc. Siguin benvinguts!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...