Allotjament a Demnate

A Demnate no s'hi allotja ningú, o almenys ningú que jo coneixi s'hi ha allotjat, perquè és un lloc aparentment " de pas" com també li passa a Ouarzazate (on ens encanta allotjar-nos, per cert). Tanmateix, es troba situat en un lloc estratègic i en algunes etapes va molt bé poder-hi fer nit. En el nostre cas veníem de la vall del Bou Guemez, passant per la vall del Bou Ouli i el nostre destí havia de ser la vall del Tessaout o Skoura, massa per fer en un dia (o almenys per la nostra petita família).

Les primeres recerques d'allotjament per internet en aquesta zona van resultar bastant frustrants perquè l'oferta existent és, realment, molt cara per al nostre pressupost. Els llocs que trobàvem eren increïbles, però no al nivell de la nostra butxaca. Havíem, però, localitzat aquest allotjament amb una web no gaire completa i amb poques referències al Tripadvisor, però que semblava que podia encaixar. No van contestar als nostres emails (han tingut problemes amb la connexió) i ens hi vam presentar directament. Un encert. Serà el nostre lloc a la zona quan hi tornem, sense cap mena de dubte.

Riad Aghbalou
Adreça: Pont Naturel d'Iminifri - 22300 Demnate
Telèfon: 00212 523 507 498
Preu: xx DH per la mitja pensió de 2 adults i 2 nens
Links: Web - Tripadvisor

(clicar sobre les imatges per ampliar-les)

SITUACIÓ : Molt a prop del pont d'Imi n'Ifri i a uns pocs quilòmetres de Demnate, es situa just al costat de la carretera. Fàcil de localitzar.

ARQUITECTURA : Situat en una zona on l'allotjament ha estat sempre escàs i on les recents obertures d'allotjaments coincideixen amb llocs de perfil molt alt ( i molt car ), aquest lloc cobreix les necessitats del viatger amb un pressupost moderat i que busca un lloc còmode i agradable, sobretot per anar en família. Es tracta d'un edifici de nova construcció amb totes les comoditats, espaiós i decorat amb gust. Té un jardí posterior i una piscina que s'agraeixen enormement en aquesta zona del país tan calorosa a l'estiu.

SERVEI I NETEJA : Rachid va estar pendent de totes les nostres necessitats i es va mostrar molt atent amb el que els nostres fills requerien. El propietari francès, Pierre, és una persona comunicativa i atenta que va fer tot el possible perquè la nostra estada fos còmoda, la qual cosa li agraïm molt. Estat de neteja i manteniment impecable.

CLIMATITZACIÓ : La calor durant el dia al mes de juny és important, però a l'interior de la casa la temperatura era agradable i a la piscina un no percep la calor. Les habitacions disposen de climatització.

HABITACIÓ : Érem els únics hostes i ens van allotjar en una gran habitació de la planta baixa, on van instal·lar-hi dos supletoris per als nens.

BANY: Enorme amb una dutxa molt gran i neteja impecable. Aigua calenta abundant.

RESTAURACIÓ : Rachid va cuinar per a nosaltres un magnífic tajine amb les fantàstiques verdures de la zona, absolutament deliciós. Com no esperaven hostes no disposaven d'ingredients suficients per fer-nos una amanida, Pierre ens ho va compensar convidant als nens a refrescs i a nosaltres amb una cervesa molt freda cadascun. Aquests són els detalls que un estima de veritat. A l'esmorzar es van prendre moltes molèsties perquè els nens estiguessin a gust ( fins nesquik els van comprar ! ).

RESERVA : Vam directament sense reserva.

ALTRES : Encara que en la web posa que hi ha wifi, en les dates de la nostra visita no funcionava. No obstant això, el propietari ens va compartir el seu iphone de manera que vam poder connectar-nos amb els nostres telèfons i portàtils amb total normalitat. Recomano portar repel·lent de mosquits i anar amb compte amb les abelles que hi ha prop de la piscina.

1. Feliç Aid!!!
    Així una altra vegada a Marrakech.... però si hi vas estar fa poc, no? No pareu, mare meva!!!
    I has coincidit alguna vegada amb l'Annabel?
    Que disfruteu molt del viatge, estarà tothom encara celebrant la festa...!!!
    Una abraçada,

1. Vaig estar-hi el mes passat amb la meva mare. Aquesta vegada som quatre adults i farem una petita ruta. MAI he coincidit amb l'Anabel perquè vaig sempre tant apretada de temps, o amb els nens, o acompanyada i mai trobo el moment. Em costa molt quedar amb algú només per una estoneta. T'asseguro que tinc moltes ganes de coincidir amb ella.
      Ja t'explicaré!

2. Bones!! Ja vaig llegir el teu comentari, que bé que et va anar!!!! I per cert, això del Dar Mimoun ja és llegendari, jajaja, m'ho anoto com a visita imprescindible! El cas és que a Marrakech gairebé mai anem a restaurants, el meu home hi té família i sempre toca una casa o altra :D
      Jo tampoc la conec, a l'última visita a Marroc ella justament marxava el dia que jo hi arribava...!!
      Una abraçada!

Cada comentari és un motiu més per continuar amb aquest bloc. Siguin benvinguts!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...